ledig idag

Sho alla snygga!
Vaknade för en stund sedan & har tagit min morgoncigg, nu ska jag köra igång & städa hela fucking lägenheten och då menar jag allt! Ska pumpa musik till det också, kanske ska hoppa in i duschen först eller efter! Jag har legat i sängen nu på morgonen och funderat vad jag vill göra med mitt liv, har kommit på några punkter som jag jätte gärna vill göra under mitt liv, ska dela med mig dom till er

* Jag vill resa till massor med olika länder med min älskling & för det behöver man mycket cash måste fixa nått för att dra in lite extra pengar
* Jag vill plugga till flygvärdinna
* Jag ska sluta röka, det är ett måste
* Jag vill gifta mig & skaffa barn
Det är dom sakerna somjag kommit på än så länge, kommer väl mera senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0