Till min bästa vän jessica!

Hej världen, Paula här! Jag hatar egentligen att skriva om kärlek och känslor på internet. Men jag vill att min älskade Jessica ska få lite kärlek när hon sitter och tönt läser bloggar :)
Jessica, FRUGAN min.
Du är en för jä*la fin vän. Du är generös och förstående! Vi har delat mycket, inte alltid bra men vi delar ändå något stort. En vänskap som jag värdesätter extremt högt. Vi har inte alltid vart så bra vänner som vi är nu, men genom dom åren vi kännt varandra så har vi ändå alltid kommit tillbaka till varandra. Från ingenting till någonting!
du&jag.
Just nu sitter jag vid din data och lyssnar på kära södrasidan:)Fast jag är på andrasidan haha!
Jag ska gå och ta fram kyckling snart, som du bett mig om! Vi och vår kyckling.. haha ;)
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag tror du försår. Vi brukar ju tänka samma saker,haha;)
jag älskar dig.
Om sanningen ska fram så gör vi det young wild and free
for our hometown som stolta maskrosbarn.
if you need to crash and burn,you'r not alone<3!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0