ska färga håret nu!

Ska in badrummet nu och färga mitt underbara hår, så jävla sexigt hår jag har.. JAG DÖR! Sitter och lyssnar på musik och kollar på facebook! Och vill inte ha nåra jävla kommentarer om vilken färg jag ska färga, kommer bli svart som natten! Men iallafall, nu drar jag in i badrummet och tar hand om mig själv och sedan blir det sleeping time. Föresten fick en kommentar nyss i bloggen där det var en tjej vid namn heba som hade kommenterat att hon hade sett mig i stan och att jag var vacker hit o dit, skit söt! Men sedan frågade hon om jag hade silikon i mina läppar, shit hur nära va denna tjej mig som såg mina läppar så nära?! Men nej seriöst nu, jag har inte silikon i mina läppar, men det är något jag vill gärna göra, för ett komplex jag har med min kropp just nu är mina läppar, tycker inte dom är fina! USHHH..


hatar mina läppar & min näsa! IUUU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0