Du är det bästa i livet...

Gyal, me wann fi holdYuh put me arms right around yaGyal, you give me the tightestHold me eva seen in my lifeGyal, me wann fi just squeezeYah put me ting right around yaGyal, you give me tightestHold me eva seen inna mi life, ohhMe eye dem dry and me nuh careMi tek it anytime and anywhereInna de spare, so we nuh careAnd as a woman I will be dereMi wanna gyal who go tek you awayMe want a gyal who cyan wine pon meWid it good and mek mi feel ittShow me that you could girlGyal, me wann fi hold yuhPut me arms right around yaGyal, you give me the tightestGrip me eva seen inna my lifeGyal, me juss wann fi just holdd yahPut me ting right around yaGyal you give me tightestHold me eva seen inna mi lifeLike a fast bike pon de road Vroom, Vroom, Vroom, VroomGal pon de back ah chair like Boom, Boom, Boom, BoomGime the mekka van aand the fat tun tun tunMe na rampaz mi nozzle and get my boom boomShe de out a controlI move first cuz she want a man soonShe say no good woman and stil she goodStill me want it well goodGyal, me wann fi hold yuhhPut me arms right arounddd yaGyal, you give me the tightestHold me eva git inna my lifeGyal, me juss wann fi hold yuhPut me arms right around yaGyal, you give me the tightestHold me eva seen inna my lifeLife ah past by pon him and he guud, guud, guud, guudJump pan hi back and gu, gu, gu, guuhIn the maca van 95 boom, boomMe na ramp when mi fi get mi goodsShe de outta controlAh, more fire she want in har soulAh, seta moan pan yuh and still she goodAnd still them have it well goodGyal, me wann fi hold yuhhPut me deeds right arounddd yaGyal, you give me the tightestHold me eva seen inna my lifeGyal, mi jus wann fi hold yuhPut me arms right arounddd yaGyal, you give me the tightestHold me eva seen inna my lifeGyal, me wann fi just squeeze yahhPut me ting right around yaGyal, you give me tightestHold me eva seen inna mi life, ohhMe eye dem ah dry and me na careMe tek it anytime and anywhereInna de spere, so we na careAnd as a woman I will be thereMi wanna gyal who go tek you awayMi want a gyal who cyan wine pon meWid it good and mek mi feel ittShow me that you could girlGyal, me wann fi hold yuhPut me arms right around yaGyal, you give me the tightestGrip me eva git inna my lifeGyal, me wann fi hold squeeze yahhPut me ding right around yaGyal, you give me tightestHold me eva seen inna mi life, ohhOhh, ohh, yeahHold yah right 'round yaMy life right 'round ya



Kommentarer
Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras imorgon kväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-04 @ 17:24:34
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0