bilden säger mera än 100 ord.



var inne i facebook och kollade runt när jag fick se denna bild som en utav mina tjejkompisar laddat upp. Klickade direkt för att se vad de var eftersom jag inte riktigt såg vad det var. När jag fick upp bilden var den som om jag fick ännu ondare i magen och ångest! Fett hemskt! Tänk alla dom människor som finns där ute som lever ett riktigt skit liv, förlorar sina föräldrar, inte får mat eller lever helt enkelt bara i massor med fattigdom. En sak har jag lärt mig genom åren iallafall när man sett så mycket hemskt som händer runt omkring och det är detta.

" Hata inte ditt liv, för det finns folk som skulle älska att leva ditt liv. "

Emelie Noor Hosny



Kommentarer
diffrentsyn

bilden!:o

la haola wa la goata illa billah.

asså fuck..

2011-10-17 @ 04:50:44
URL: http://diffrentsyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0