varit i tvättstugan hela förmiddagen

Hejsan alla snygga!

Förlåt om jag inte updaterat, men haft fullt upp i tvätt stugan nu på morgonen! Nu ska jag hoppa in i duchen för jag är svättig plus så har jag merre haha! Sedan blir det städa lite i lägenheten och vika ihop alla kläder osv sedan ska jag tvinga med min pojkvän antingen till kista eller stan beroende på hur trött han är efter jobbet, men jag tänkte inte sitta hemma HELA dagen nä det är fredag, never! Nu ska jag börja rycka tag i mig själv, ska hoppa in i duschen nu! Ska lägga upp en jätte skön låt i nästa inlägg, för er som kan arabiska & TYSKA tror jag det ä -.- rätta mig om jag har fel, men tror det är TYSKA!?

Men jalla bye bye, vi ses senare dåra?! BOUSA

( PRÖVADE ÄVEN MIN STUDENTKLÄNNING, DEN VAR UNDERBAR IM SOO HAPPY )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0