this is for you bitch!

Hellu i alla stugor -.-

Nu har jag och älsklingen slitit häcken av oss och städat hela huset, duktiga! Han är nere och hämtar tvätten och jag passade på att blogga då! Sitter här i vardasrummet och kollar på turkisk tv, förstår faktikst INGET! Men men, jätte fint språk iallafall! När älsklingen kommer tillbaka med alla handdukar så ska jag hoppa in i duschen! Sedan blir det chillpill med älsklinge!

Jag måste skriva av mig ang en sak som stör mig grovt mycket! Det finns en tjej i min närhet eller ja, hon fanns nu är hon som luft för mig. Hon leker fett ball, men en sak ska du veta gumman att sanningen kommer alltid fram i slutändan! Saker som du behöver veta för att gå vidare i livet och inte göra samma misstg mot någon annan för jag tålde detta i ett ganska bra tag, men nu tappade jag tålamodet!

1. Du ska fan heller inte snacka om dina vänners pojkvänner, okej en gång men inte varje gång man ses!
2. Du ska inte heller snacka skit om våra gemensamma vänner, för jag kommer gola så är det!
3. Detta är det viktigaste, håll dig till fucking sanningen!

DU GÖR MIG GALEN MED DINA LÖGNER OM DIN SLÄKT OCH DIN FAMILJ. Jag tror heller inte att dina vänner iframtiden skulle uppskatta om du byggde upp en falsk bild av hur du lever, för sanningen kommer fram till slut och sedan när jag sätter dig på plats kallar du mig hora?! Hjärtat, så ligger det absolut inte till. Jag ska inte säga något dumt nu, men du ligger nog närmare att vara hora än jag! Men det var detta jag ville säga till dig och jag vet att du kommer läsa detta för du stalkar mig hela dan varje dag. Men ta hand om dig, och snälla kom inte tillbaka och hunda efter mig, för har redan en hund behöver inte en till!

Bousa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0