ilands problem med håret!

Nu drar jag och älsklingen in till stan för att käka middag tillsammans, det är ju trots allt fredag och den ungen ska jobba hela helgen så vi måste hinna umgås någon gång inte sant?! Alltså en sak måste jag klaga över, mitt hår! Det är stort lockigt, ruffsigt och brunt?! Det är exakt tvärt om vad jag vill ha, jag vill ha.. platt, oruffsigt och SVART, när lönen rullar in är hårfärg det första jag ska införskaffa! :)



spana in mitt hår liksom, som en jävla svintoboll på ena sidan! GAAAH blir skit sur! Nu ska jag rycka tag i min älskling som sitter och spelar GTA... vem uppfann GTA!? Men vi ses senare dåra.. puss



Kommentarer
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-20 @ 20:15:09
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0