fuck vädret!

Idag är det söndag och söndag innebär ångest och slapp dag & det blir ju inte bättre för att det regnar liksom -.- suck. Jag & älsklingen vaknade idag utan väckar klocka, vi låg i sängen ocg kollade på lite lägenheter, vi leter som sagt efter något eget, inshallah vi hittar något! Men sedan så ringde min pojkväns chef till honom och bad honom komma och jobba, ÅNGEST! Nu är jag ensam hemma med min pojkväns morbror och hans barn! Ska väl helt enkelt bara chilla och plugga lite inför omprovet på onsdag & sedan kolla på lite inpirations bilder för en håruppsättning som jag ska göra imorgon, om jag hittar något ballt så lägger jag in dom senare på bloggen.



Kommentarer
Joysan

sv: tack detsamma! :)

2011-05-15 @ 13:34:58
URL: http://jjohannasimonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0