3 gaddningar & 1 piercing på 3 månader....

Ja som ni ser rubriken de e det jag har gjort på 3 månader bland annat! Men jag är JÄVLIGT NÖJD! Tänkte att ni skulle få se..
"You know my name but not my story"
Texten passade in, första gaddningen jag gjorde!
"M i l t o n"
Milton är min systers son!
8 stjärnor ifrån nacke ner till bröst, varsin stjärna har sin egen betydelse för mig!
Fick den i studentpresent att älsklingen!
Piercingen i överläppen har jag haft i 6 år, som en tjejkompis gjorde på mig!
Däremot Piceringen i tungan fick jag i studentpresent av min barndomsvän, bara för att jag har tjatat så mkt i flera år på att vela göra, men aldrig blivit av!

Vissa kanske tycker att det är lite mkt på så lång tid, MEN jag är nöjd jag älskar dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0