sola idag med soulmate

Godmorgon i stugan!

Hade ställt klockan på 10:00, men kunde inte gå upp då för kunde inte somna igår. Jag var galet orolig att jag skulle röra min älsklings finger så kunde inte somna. Men nu väntar jag på att min kära soulmate felicia ska svara på mina sms för vi ska nämligen ses idag, men hon sover väl eller så är det något fel på min mobil, brukar inte få sms. Jobbigt läge! Anyways vi ska sola idag hade vi planerat och catch upp lite bullshit som hänt i våra liv, har inte sett henne på 1 månad, saknar henne :( Sedan kanske kolla runt i lite affärer, men nu ska jag börja fixa mig lite smått..

Vad ska ni göra idag då?


pics på mig och soulmate, gammal dock men ändå! Loove u



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0