godmorgon bitches

Godmorgon!

Har igentligen ingen ork till att blogga idag, men tänker ändå slänga in ett litet inlägg!
Idag ska jag sola solarium med lilsis, men innan dess så måste måste jag städa lägenheten, den e katastrof! Och min syster är on her way off to kista och ska möta en kompis. Efter det blir det kolla i affärer och sola. Iallafall, plus så har jag funderat lite ang tatuering som jag säkert nämt i bloggen innan! Har bestämt mig! Jag ska skriva en text på arabiska i nacken! Texten kommer upp senare!

Vi hörs senare eller imorgon då?!
Bousa



Kommentarer
amandasirenlid

Hej!

Fin blogg!

Allt bra? :)

Kram

2011-07-28 @ 12:15:55
URL: http://amandayes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0