boktips, rekommenderas starkt!

Godmorgon mina små grisar!

vaknade för en stund sedan, orkade verkligen inte gå upp så jag la mig i sängen en stund och läste en bok som jag börjat läsa på, eller läst klart rättare sagt! Den heter " varför gråter inte Emma " den är så hemsk! Ni kanske har hört talas om mordet i Arboga?! Ja, de handlar om det, man får följa utredningen och hur Emma ( barnens mamma som blev mördade av Emmas pojkväns svartsjuka ex ) den är sorlig men ändå spännande! Rekommenderas starkt faktiskt


max & saga, barnen som blev mördade av sin stvypappas ex! Max var bara 4 år och Saga var 2år.


bokomslaget! läs den!

Iallafall nu ska jag städa köket och försöka väcka min prins som ligger och sover, önska mig lycka till haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0