Tiden går för fort

Tiden går så jävla fort, redan den 5/12....ÅRET ÄR SNART SLUT? Känns inte som det va länge sen det blev 2011 men ändå har jag hunnit med jätte mycket. 2011 skulle bli mitt år, och de blev det också, Tagit studenten, Fått ett jobb , flyttat hemifrån och styrt upp massa saker i livet. Ända som ligger kvar nu som jag måste fixa är körkortet! Men nu har jag inga mer ursäkter till varför jag ska skjuta upp det. Nu är det bara att köra! Fullspäckat fram till årets slut är det för mig också, jobbar ju vardagarna, drar till
Småland på Torsdag 8/12 och åker hem på Söndag 11/12.
Sen är det en jobbvecka
Fredag 16/12 kommer syster upp och mamma ska flytta samt utgång!
Troligtviss kommer jag spendera min jul i Dalarna 23-26/12
Och sen helgen efter det är det nyår...

Bokat uppkörning och teroi det ända jag känner att jag måste ge mer tid till är mina vänner, jag bara jobbar och jobbar så tror nog att mitt nyårslöfte blir att lova mig själv att ge dom mer tid :)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0