städar till max

Klockan är snart 2 och jag har bara städat köket, fyfan! Jag är seg idag, men jag hatar verkligen att vara seg. Men det blir väl så när man chillar hemma. Just nu har jag på chris brown och pumpar hans musik medans jag städar. Efter jag städat klart hela lägenheten ska jag fan hoppa in i duschen, känner mig fett äcklig! Har haft massor med hårspray i håret och ni vet hur det blir dagen efter, flottigt och äckligt!

Funderar på om jag ska åka och uppleva lite andra orter i Sverige, ska dra med mig kusinen när den kärringen kan! Vill åka till gbg, malmö och sedan Örebrom testa festlivet där?! Någon som vet?
jag älskar dig kusin


Kommentarer
Johanna

svar. hahah, ja två converse som inte passade ;)

2011-12-03 @ 14:00:34
URL: http://shonali.blogg.se/
Johanna

svar. Just nu lyssnar jag på musik och svarar på kommentarer, ska snart göra mig iordning och sen åka in till stan och se på bio med några kompisar :) du då?

2011-12-03 @ 14:55:50
URL: http://shonali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0