Inget blir som man tänkt sig, förvåningar kommer alltid dyka upp det gäller bara att kunna hantera de!

Jag kan hantera mycket, jag har gått igenom mycket som många andra 19 åringar inte har! Jag bryr mig inte om vad folk säger, tycker eller tänker. Man ska inte dömma utan att ha bevis på att dömma. Hade jag barit yngre hade jag reagerat på ett annorlunda sätt, och säkert agerat på ett annat sätt också. Men det jag hatar mest är att folk inte kan inse och acceptera när dom får höra eller se sanningen ? Öppna ögonen och använd mognaden för dom som har den. Och att folk tar åt sig, är inte mitt fel. Tvingar ingen att läsa eller lägga ner tid på att tänka och reta upp sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0