ovetande snorungar!

Sista jobbdagen idag innan turkiet, snacka om skönt!
Ska fixa mig nu och börja rulla mot jobbet försov mig typ 2 timmar haha, skulle igentligen vaknat 1 men vaknade halv 3 skönt!


Ska ta upp en sak här innan jag drar bara, det är ämnet " ovetandet " folk verkar inte veta så mycket om folket runt om kring sig nu för tiden, vart dom kommer ifrån, vart dom bor, hur gamla dom är men ändå så kallar dom varandra bästa vänner, riktigt sjukt! Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har bara 2 riktiga vänner som jag litar på och kan allt om och dom kan allt om mig mitt ursprung, vart jag bor, hur gammal jag är osv. Folk dom frågar mig tex efter1 år när jag känt dom vart jag bor osv. herregud säger jag bara! Och en gammal vän till mig sitter och snackar skit om att jag inte är den jag är, gumman ta reda på fakta innan du sitter och snackar en jävla massa bullshit. Får höra varja varje dag att du snackar om mig, visst du är svartsjuk på mig, men du behöver inte överreagera med att snacka 24/7 om mig. Anyway ville bara rätta ut den saken lite sådär.. hoppas jag slipper höra att du snackar skit mera, annars blire en anmälan u know, för det ska inte vara så att man snackar skit om folk. Iallafall nu ska jag dra till jobbet, hoppas vi hörs när jag kommer hem.

Emelie Noor Farghaly Nyman



Kommentarer
ELLEN

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

2011-08-25 @ 15:59:36
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0