movie time

Har verkligen överdrivet tråkigt, vet inte om jag ska göra mat till älsklingen tills imorgon eller om jag ska lägga mig i sängen & bara glo på filmen som jag håller på att ladda ner?! Hmm, sängen lockar nog mera än att laga mat?! Kan gå upp lite tidigare imorgon och laga till något gött! Har iallafall nyss duchat och nu sitter jag här med turbanen på huvudet, mysigt right?! Men ska ta och föna håret och sedan platta det och sen lägga mig och kolla på filmen. 

Håller på att ladda ner " a walk to remember " har sett den förr men tyckte den va så fin så tänkte se den idag igen.



perfekt mood att kolla på film nu, det regnar ute.. tänk er att ligga i sängen höra hur det regnar ute och sova. Som ni kanske vet så älskar jag att sova när det regnar, finns inget mera underbarare. Och sedan så ska det vara kallt & helt mööööörkt i rummet. Allah det är det bästa som finns. Men nu ska jag dra in i rummet. Sätta på lite Tamer Hosny medans jag fixar mitt hår och sedan blir det mooovie.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0