Grattis Navruz till din underbart fina dotter jasmin

Hellu!

Omg, sorry för kass update men jag har faktiskt en bra anledning!!! Idag så var jag på huddinge sjukhus med älsklingen! Det var nämligen så att min pojkväns syster fick sin efterlängtade dotter idag! Mashallah så söt hon var, så liten! Men nu ska jag svara på lite kommentarer som jag fått!

Åhh, vaknade mitt i natten när jag hade somnat att någon ringde mig med dolt, vad vill folk klockan 3 på natten liksom?! -.- Men men, nu ska jag svara på kommentarer lite, sedan spela och sen städaaa!



Kommentarer
juliaericson

Inte mycket alls, kompisar, festa, leta deltidsjobb, börjar skolan på onsdag så, vad ska du själv göra? =)

kram!

2011-08-19 @ 18:03:40
URL: http://radiosignal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0