diss diss diss

Hoohoo!

fyfan vilket piss väder det är ute, det bara regnar & regnar! Känner att hösten börjar närma sig, kill me! Iallafall tänkte köra en diss idag faktiskt!
SKA ÄNDAS DISSA IDAG! IM BAD TODAY!

Nej, men jag vill faktiskt dissa en person, kommer inte nämna namn men den personen kommer nog känna igen sig när den personen läser detta! Jag fick en kommentar på bloggen om islam, ifrån en ANONYM ni kanske kommer ihåg att jag svarade på det -.- Nu är det nämligen såhär att det är NÅGON som har gjort en helt ny fb och sitter och kallar mej rasist hit o dit. En sak ska ni veta, det är omöjligt för mig att vara rasist, isånnafall skulle jag vara rasse emot mig också för jag ä inte 100 % svensk, plus att den här personen skriver i sin blogg massa bullshit om mig hit o dit. jag säger bara växupp! & att den personen har mage att snacka skit om mig när jag vet massor med bullshit om denna person också. Men jag säger detta ännu en gång. Ditt skitsnack ger mig bara publisistet. Thanks! Nej men nu ska jag inte klaga mera över denna person. Jag måste inse fakta att denna person är omogen och MÅSTE ha något problem i huvudet. Jag kan förstå det efter allt denna person gått igenom, jag anklagar inte den personn för nåttsånt. Me jag ska ge ett tips; gå och sök hjälp! Jahaahaha... det var allt!

Nu ska jag fixa i ordning lite här, hoppa in i duschen & sedan ska jag kolla på någon svensk thriller på 4an, paradiset tror jag den heter. Har för mig att den suger men har inget bättre för mig!



Kommentarer
Cajsa

sv; Hehe jao! x) Men jag ser fram emot gymnasiet lite faktiskt för jag är så trött på grundskolan just nu! Jag kommer troligen att välja natur med någon inriktning på rättsteckniskt typ! ;)



Hur kommer det sig att du jobbar på telia om du är utbildad frissör? :) KRAM ♥

2011-08-19 @ 21:13:46
URL: http://cajjsaz.blogg.se/
Cajsa

sv; Ahaa! :) Vad ska du plugga då? :)

2011-08-19 @ 23:04:20
URL: http://cajjsaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0