Myser framför A Cinderella Story på tv...

Har städat hela mitt rum idag, skönt inte haft tid till det på vardagarna efter som jag jobbar o sover haha. Sen så har jag börjat packa lite, flyttar ju snart :D! Sen åkte jag till skärholmen med mamma men han bara gå in i 1 affär sen gick larmet och det bran i centrumet så då vare bara att utrymma, tog tid att hitta till bilen efter som man inte kunge gå igenom centrumet till parkeringarna. Fick iaf med lite lite grejer hem nu ska jag fortsätta glo på tv.. PUSS!
Älskar STORA muggar kommer passa prefekt till mig och att dricka TE!
Användning innan smink
Presenter till mitt gudbarn som kommer i oktober:)


Kommentarer
Anonym

ÅÅh vad har du hittat:p? haha

Jag hoppas att lillen kommer ut snart!

2011-09-04 @ 17:12:24
URL: http://inay.blogg.se/
ina

ÅÅh vad har du hittat:p? haha

Jag hoppas att lillen kommer ut snart!

2011-09-04 @ 17:12:42
URL: http://inay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0