hello & goodbyeee

Hej & hejdå!

Nu är jag färdig fixad och ska dra iväg och jobba några timmar, cashen rullar in som det ska! HAHA.. nej men ska jobba nu iallafall fram tills klockan 9 ikväll och sedan ska jag hem och städa lite eftersom att min svärmor kommer till oss imorgon och ska sova över här några dagar som det är planerat. Men iallafall, göra mera update senare när jag kommer hem, antingen ifrån älsklingens mobil eller datorn. Vi få se.




nej men nu ska jag dra, måste nästan springa om jag ska hinna med den tunnelbana som det är tänkt.. men vi höööörs! bye bye snyggisar



Kommentarer
maagie

Fiiin blogg! Aa, det gick bra faktiskt :*

2011-11-03 @ 15:00:59
URL: http://maagies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0