my åsikter!

Shoooz bloggen!

Hemma ifrån jobbet nu, ännu inte köpt cigg.. avlider snart! Anyway ska ta upp en sak på bloggen som jag stör mig grovt på! Jag läste en ex kompis blogg och hon skriver mycket om mitt kära Egypten, men hon har fucking aldrig varit där, förstår inte hur man kan ha ett sånt medlidande för något man aldrig träffat eller sett! Visst masr ( Egypten ) är ett underbart land, men det har sina brister också som alla andra länder som du inte ens sett, alltså helt seriöst väx upp eller rör ditt feta arsle till ditt fucking hemland innan du skriver & lägger upp låtar om den. Det är liksom patetiskt + att du e svensk.. lägg upp låtar om SVERIGE istället!


jag förra vintern i egypten!


me & mahmoud på donken i masr ( egypten )


jag & min vackra lillesyster i egypten!

Jag saknar verkligen Egypten, saknar mycket med stället, men saknar även andra saker mindre! Hoppas jag och älsklingen får det super mysigt när vi åker dit om 2 veckor eller så! Åhh, lääääääääängtar!



Kommentarer
Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vill du synas? Var då med & tävla om DAGENS BLOGG hos mig idag. Länk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/june/tjugoandra-juni.html



Lycka till sötnos.

2011-06-22 @ 11:54:58
URL: http://flavoured.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0