jessica, noor 3eny, jag älskar dig <3



Min älskade kusin, jag har inga ord för att för förklara hur mycket du betyder för mig. Du har verkligen ställt upp för mig och hjälpt mig i alla situationer. Du är verkligen en ängel som gud sänt ifrån himlen. Du kommer aldrig att lämna den plats som du har i mitt hjärta, och den platsen kan heller ingen annan ta ifrån mig. Du är och kommer alltid vara min ängel. har så många minnen med dig, guud kan inte ens skriva ner dom minnen vi ha tillsammans för dom är så obeskrvliga, vi har genomgått så mycket glädje, skit, sorg och kärlek. Vi har genomgått det som många inte ens kommer göra under sin livstid. Du är perfekt, dom som inte ser det är fucking blinda. Du är mitt liv hayati. Jag kommer aldrig att lämna dig oavsett vad som sker på jorden, även om vi är 10000000000 mil ifrån varandra kommer du vara min kusin! Ba7ebek mot ( jag älskar dig tills döden ) eftersom du suger på arabiska så översatte jag det! I belive that good above created you for me to love, he plocked you for all his best angels and give me his favorite angel, thanks good! JAG ÄLSKAR DIG JESSICA!


Låten är till dig min kära kusin, den är på arabiska, men den e fin!
Låten heter noor 3eny ( ljuget i mina ögon ) Du är ljuget i mina ögon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0