elli gai ahla tamer hosny's nya album!

Sitter här i köket just nu, lyssnar på min man tamer hosny's nya album "elli gai ahla " som betyder på svenska typ " det som kommer här näst kommer bli ännu bättre " ungefär! Jag älskar hans nya album, det finns underbara låtar i den, det kan jag lova er! Mashallah! Klockan är halv 3 ungefär, min älskling sover och jag funderar på vad jag ska hitta på? Tror jag ska ta och stor städa köket och sedan så tar jag rummet när älsklingen gått till jobbet!

Men nu ska ni få lite låtar ifrån tamer hosny's nya album! Lyssna och njut!


Sa3edni Ansak "hjälp mig att glömma dig"


3rafet taghyar " jag kunde ändra på mig "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0