7 underbara månader med den bästa

Just nu sitter jag på andra sidan jordklotet och njuter av  Semester, men idag är det VÅRAN dag! 7 månader har jag spenderat med dig och dom månaderna har varit jätte lärorika för mig! Du har gett mig det jag har behövt när jag har behövt det! Du har funnit där & stöttat mig igenom allt!  Handen på hjärtat jag lovar dig jag ska kriga det ska vara du och jag så länge vi har våran kärlek älskling! Att se dig få det där leendet på dina vackra läppar gör mina dagar! Du är så jävla bra kommer alltid att vara din flicka! Jag älskar dig 9999999999999 gånger runt jorden och tillbaka Hayati! // Din Jessie med dig har jag ALLT! Tillsammans med dig är jag stark och tillsammans klarar vi allt! Du & jag är menade för varandra! Du är min sol & du är min ANDRA HALVA!

Våran första bild tillsammans!

Din favorit bild på oss!

Bilden när jag kom hem ifrån Turkiet!

Världens lyckligaste!

Vackra kille!

kärlek!

Du & Jag Omriii!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0