home alone

Hejjj!

Kom nyss hemifrån jobbet, har käkat lite pasta med kyckling krov så nu är jag mätt! Är ensam hemma idag igen, hoppas någon kommer hem snart så jag får sällskap -.- Sitter och snackar med min bror Mohammed Gahly nu i facebook! Vi sitter & pratar om efternamn osv. Just nu känner jag mig så ofräsh så det finns inte! Ska hoppa in i duschen maybe?! Yesss! Finns väl inte så mycket mera att säga.. vad har ni gjort denna måndag?


Mohamed Gahly, detta är min bror, bara min bror! Det var länge sedan jag såg honom glad på riktigt, han har mycke problem nu. Men en sak ska du veta habibi, du är den bästa! Kommer aldrig svika dig min storebror! Ba7ebek <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0