godmorgon, the voice idag me lilsis

Godmorgon!

vaknade för ungefär en timme sedan, har suttit och svarat på lite kommentarer! Nu ska jag diska och sedan hoppa in i duschen & göra ett tappert försök att väcka min älskling som ligger och sover. Men ska låta honom sova en stund till. Han har ju jobbat natt i 2 veckor nu så han förtjänar att sova lite. Sitter och pratar lite med en tjejkompis som jag inte träffat på typ 1 år i facebook.

Ikväll blir det the voice med min lillesyster & hennes kompis. Hon ville gå så då tänkte jag följa med för har ändå inget bättre för mig!

SKA NI GÅ TILL THE VOICE IDAG!?


så här brukar det väl se ut på the voice sjukt mkt folk men men



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0