snorungar, get a life please!

Nu ska jag reda ut en sak, och vill aldrig mera att någon av er ska ringa/skriva på facebook eller så! I fredags fick jag ett telefonsamtal ifrån några "tjejer" som påstår att jag har skapat en fake facebook & utger mig för att vara någon Nour! Jag som nyss har bytt nummer pga vissa anledningar sen får jag samtal ifrån snorungar som står och väntar vid någon jävla tunnelbana på den här Nour! Jag snackade lungt med dessa tjejer & sa att jag vet ingenting om detta, men ändå skriver dom inlägg i sin blogg och skriver " E " känn dig träffad! Jag känner mig inte träffad någonstanns förstår du?! Jag har aldrig ens snackat med dig förutom en gång & då skrev jag ifrån MIN facebook. Fucking lallare, jag blir så jävla arg! Man får fanimej aldrig vara ifred, det ska alltid vara någon som är dramaqueen speciellt när man är så liten så vill man att hela sitt liv ska handla om drama. Men som sagt, jag har aldrig skrivit i någons facebook och utget mig för att vara Nour, det är bara att FATTA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0