Horungar hela bunten

Är så trött på alla, alla är bokstavligen HORUNGAR nu för tiden. Ju äldre man blir ju mer förstår man och det är sant.  Jag ser mer och mer hur folk förändras, vad dom väljer osv..Vissa börjar annvända hjärnan medans vissa skiter i det. Jag har alltid varit den som funnits där för alla, hjälpt till , stöttat och gett råd...men ärligt talat så tröttnar man även jag! Och det har jag gjort nu, jag kämpar inte om jag inte ser att någon annan gör det också oavsätt vad det handlar om. Vissa har jag gett upp, släppt taget om helt visst saknaden kommer alltid finnas där och framförallt minnerna, men det kanske kommer en dag då man förenas igen ? Men för tillfället får det vara en enda röra, men det är i röran jag ser folks riktiga personliget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0