Ligger hemma och glor på film efter film

Va och öppnade på jobbet idag, men orkade inte mer så fick åka hem efter 2 timmar och har nu legat hela dagen i soffan och halvsovit, kollar på film och pratat med älsklingen & kusin...Ska orka ta mig ner till tvättstugan och hoppas på en tid så jag slipper ha miljoner ikeakassar att tvätta. ska även ta en tur ner till källaren innan det blir mörk så att jag ser något...

Idag är det ju Alla hjärtans dag, för mig är det en dag man ska spendera tillsammans med sin Pojkvän/flickvän , ge mer uppmärksamhet, verkligen påminna den man är med och sig själv hur mycket man tycker om varandra osv. Men för mig blir det att ligga hemma och vara sjuk, kolla på film och liknande..

Ska ta att fira Alla hjärtans dag med min älskade senare under veckan... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0