godmorgon!

Vaknade nyss av kusinens sms så jag ringde upp henne och vi snackade ett tag i telebobo! Idag blir det att städa lite om ett tag måste bara vakna till och efter det så ska jag och älsklingen åka till brandbergen och hälsa på hans syster och hennes familj! Kommer bli roligt, saknat dom som fan! Ska även sova där, får se om jag updaterar något därifrån! En sak som suuuger med min nya mobil är att man inte kan ladda ner appen " blogg.se " då skulle jag ju kunna blogga ifrån mobilen, men nej nej den ska dom absolut inte ha! Får väl se till att älsklingen fixar sin iphone så jag kan blogga ifrån hans mobil.. Nu ska jag ta en cigg och sedan börja städa lite här hemma! Vi hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0