dagens

Dagens humör: Trött, men ändå happy!
Dagens mående: Glad
Dagens borde: Städa & rensa min garderob
Dagens frisyr: Just nu, uppsatt ( vaknade nyss )
Dagens smink: Just nu, inget! Men sen blir det en snygg sminkning
Dagens klädsel: Just nu, pyamasbyxor och egypten tröja!
Dagens planer: Städa, packa & sedan åka till brandbergen med älskling
Dagens materiella du vill ha: Godis i mängder!
Dagens fundering: Hur jag ska orka städa!!!
Dagens beroende: Cigg, varje dag! & min älskling såklart!
Dagens tråkigaste: Att behöva städa, haha fan vad jag tjatar om det
Dagens längtan: Träffa älsklingens syster & son!
Dagens superlängtan: Yigit
Dagens tidning: Läser bara på internet, arabiska nyheter typ!
Dagens låt: Samo Zaen - Ashan Khater Eneak


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0