Tamer hosny till Sverige, mashallah!

Godmorgon!

yesbox min update har sugit och jag har ingen anleding varför och så.. bara inte orkat helt enkelt! Men tänkte slänga in ett inlägg nu iallafall! Idag ska jag in till stan & möta min pojkvän lite senare och vi ska gå runt och kolla om vi hittar nått fint hem, ev till IKEA!


MÅSTE BARA FÅ BERÄTTA EN SAK, TAMER HOSNY KOMMER TILL SVERIGE I NOVEMBER! WOHOO.. JAG SKA KÖPA BILJETTER DIREKT, FÖR DOM KOMMER TA SLUT PÅ EN GÅNG, TUR ATT MAN KÄNNER FOLK SOM JOBBAR DÄR SÅ MAN VET EXAKT NÄR DOM SLÄPPS OCH SÅ! MASHALLAH SKA DÖÖDA DÄÄÄR!



Kommentarer
Christina

Heej! Undrar var och när man köper biljetter?? Jättetacksam för svar!! Skriv t mig på [email protected]

2011-10-09 @ 15:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0