dagens bl.a

GODMORGON!

Hoppas ni alla sovit gott, som jag :) Ska köra en dagens och sedan berätta lite mera hur min dag ser ut!

Dagens humör: Happy!
Dagens mående: Bra, mådde kefft igår på jobbet men några ipren och kaffe så gick det bort.
Dagens borde: Städa mitt och älsklingens rum -.-
Dagens frisyr: Plattat & uppsatt i en hästsvans
Dagens smink: Mycket, ögonskugga, mascara, eyeliner, dipliner, rouge osv..
Dagens klädsel: Me dont know, maybe, har min pyamas på mig.
Dagens planer: Städa lite i lägenheten, jobba och sen hem och mysa med älsklingen..
Dagens materiella vill ha: PENGAR!!
Dagens fundering: Om jag ska gå ner och boka tvättid haha..
Dagens beroende: COLLAAA
Dagens tråkigaste: Städa
Dagens längtan: Tills jag & baby åker till mitt egypten 
Dagens superlängtan: Egypten
Dagens tidning: Läser inte tidningar sådär, men yp metro

nu sitter jag och äter svensk honung direkt ur bruken.. mums! Ska säta på mig en hoodie och springa ner och boka tvättid faktiskt.. men gör mera update senare med musik och diss och piss och miss haha :) Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0