dag 4 ı turkıet.

Hejsan!

Idag har vı ınte gjort so jatte mycket. Vı har atıt fukost och sedan gott runt ı kulu och kollat ı affarer.. jag har ınte kopt so jatte mycket ıdag, en ny plonbok och en ny troja som det stor ıstanbul po haha! Baby har kopt lıte mera saker ıdag, han kopte ett par nya skor, skıt fına.. ett par jeans, & sedan 2 addıdas trojor.. Nu ska vı go ut och sedan ska vı oka tıll ett landstalle, dar vı ska jobba lıte.. Men nu ska jag byta om, det ar skıt varmt har nu.. typ 40 grader. Hadı vı hors senare.. lagger ın lıte bılder ıfron ıgor ockso..

Bousa


jg ıgor ı bılen tıll ankara..


jag, lıams mamma & lıam


jag & lıam


lıams pappa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0