text till en underbar person!

Denna tjej, finner inga ord för henne utseende. Mashallah! Hennes hjärta ska vi inte snacka om, denna tjej är en tjej som verkligen har ett hjärta av guld. När man mår kefft kan man alltid snacka med henne och hon kommer med sina vackra ord om att allt kommer ordna sig. Har kännt denna tjej skit länge nu, hon är den som jag kanske inte alltid snackar med varje dag, men hon är den som alltid finns där i vått och tortt. Det är absolut inte många som har en sån fin vän vid sin sida! Anledningen til att jag skriver denna text är för att hon ville och för att jag vill att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig & att hon är mitt blod, min vän och min syster! Min egna storesyster! Du är vacker både inuti och utanpå.


Jag älskar dig Kitty!



Kommentarer
Evve

Sv: Det är ok med mig :)

Du kan alltid börja på en såndär random lista, eller skriv några sanningar om dig själv :)

2011-10-15 @ 16:11:08
URL: http://evvesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0