läsar fråga till moi ang mitt smink

Hej snyggingar eller Godmorgon ska jag säga för min del " typ "

Idag är det onsdag, vilket betyder sista jobb dagen fram tills på söndag, wop wop! Idag kommer även svärmor hem till oss, vet att det var sagt att hon skulle komma igår men det blev sent så hon stannade hos min pojkväns farbror. Snart ska jag fixa mig, tänkte kolla på lite inspirations videos ang sminkning till halloween då jag ska vara " Bella " från Twillight haha, kill me! Jävla tomas, han ska vara den där Edward..

Juste ang smink så fick jag ett jätte sött mejl ifrån en tjej på facebook såhär skrev hon.

Hej Emelie, jag hittade din blogg och letade reda på din facebook det var inte lätt men jag lyckades! Ville fråga dig en liten fråga. Jag har sett dina sminkningar och jag älskar dom verkligen. Tänkte höra om du kunde lägga in en video när du sminkar dig och förklara hur du gör, för din eyeliner är verkligen grym! Jag brukar alltid och då menar jag verkligen ALLTID misslyckads med den. Så tänkte höra om du hade lust / tid att lägga in en video. Kram ifrån Amanda

Hej Amanda!
Åhh, blir väldigt glad att du la ner tid och leta upp mig i facebook när du kunde kommentera på bloggen itstället ju! Guud, inte videos jag ser ut som en kossa när jag gör videos men en sak kan jag göra för dig idag när jag smnkar mig är att jag kan ta bilder med min webkamera steg för steg om du vill?! Antar att du vill ha hela smnkningen? Hoppas bara det syns haha! Men tack så mycket, ska försöka förklara iallafall eyelinern där. Ta hand om dig.

Nuu ska jag sminka mig, hah! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0