orolig till döds, men det är väl det som ingår när man är kär!

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll, har faktiskt varit duktig på att blogga idag tycker jag. Nu ska jag faktiskt ta något och dricka sen ta en sista cigg och vänta på att kusinen ska slå en pling. Behöver verkligen snacka om en sak nu, är skit orolig fast säkert bara i onödan :/ Men ska väl ta några ord med henne sen ska jag väl försöka sova ensam, åh ni som är vana med att sova med någon vet säkert hur jobbigt det är att sova själv när man väl gör det. Min pojkvän är på kryssning med sin bror och några andra grabbar. Nej men nu ska jag sluta babbla, hoppas ni alla sover super gott och drömmer fina drömmar!
jag älskar dig tills mitt hjärta säger stopp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0