jag är din minsta hatare, ÄN SÅ LÄNGE!

Hellu!
Helt seriöst, snorungar i dagens läge är bara för roliga! Japp, ni alla kommer sluta med misär tro mig! Det finns en tjej som sitter och kommenterar och läser våran blogg bokstavligen 24/7 och sedan la jag till henne i facebook för jag tänkte " onödigt att skriva ett inlägg i bloggen " så att personen fattar. Men den personen skriver ett inlägg i sin blogg och kallar mig " största hatare " HAHA tro mig gumman jag har inte ens blivit din minsta hatare! Men dum som jag var så trodde jag att man kunde snacka med perosnen lungn, men nu har hon gett sig in i leken. Då ska hon fanimej leken tåla också! Detta kommer inte sluta fint om hon fortsätter på detta sätt, det kan jag lova! Och sitta och snacka skit om min kusin, hmm nej det funkar inte! För vill du veta en rolig sak, jag får veta allt som du snackar om. Jag har öron över hela norsborg hela röda linjen! Och en annan sak som är sorlig, det är att denna tjej är 96a, alltså yngre än min lillesyster! Och ett tecken på att denna tjej är så jävla feg det är för att hon skriver såhär " hatare är något jag verkligen älskar " Jag säger såhär, du lägger en fasad! Punkt slut. Hoppas du läser detta och tar avstånd för om du inte gör det, kommer det blir personligt tro mig!


Kommentarer
Louise

Jag tycker den är skit bra :) sj ?

2011-11-19 @ 13:34:40
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
maria

sv: tack, detsamma! :D

2011-11-19 @ 14:00:32
URL: http://marialundbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0