Best thing i ever had

Min kväll blir nog framför idol med te och nått gott, sen slå på någon film och om jag har tur så loggar min bebo in! Jag trodde aldrig att jag skulle trivas så bra på ett Arbete som jag gör på mitt!!! Jag kan stolt säga ett halvår efter studenten att jag ångrar inte en sekund att jag kämpade för att gå ut i juni istället för att ta ett extra år, för då hade jag inte kunnat jobba på den Förskola som jag gör nu, barnen är underbara, personalen är underbar arbetssättet är något nytt för mig just så som dom har det här, men älskar det! Och priken över i , fick nyss sms av min arbetskamrat :)
Ne nog pratat om jobb det är ju för fan helg hahah, nu ska jag tillbaka till köket innan de bränns!! Hoppas iaf att ni får en GYM helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0