svar på kommentar!

frågan löd såhär!

Hejsan!
Jag skulle behöva lite hjälp. Jag och min pojkvän har varit ihop i 10 månader på fredag, och idag ska jag in och köpa något åt honom till det. Men vad ska jag köpa ? Det är så himla svårt. Han har rätt dyr parfym, så jag funderade att köpa deodorant i samma. Men är det typ dumt, eller kan man ge det på 10 månader ?? :) Jättetacksam för svar
!

svar: Hejsan Emma, jag tycker inte du ska köpa en deodorant. Alltså visst det kanske är roligt för vissa killar, men jag tycker du ska köpa något som symboliserar er tillsammans?! Då vet jag ju inte vad som just symboliserar er. Men hoppas ddu förstår hur jag menar?! :) lycka till. Kram Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0