Tråkigt till tusen...

1. Vad är ditt mellanamn? ******* ****** Sylvia
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Gillar mitt namn jag har, Jessica!
3. Är du i ett förhållande nu? Ja!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Snart dom 6 underbaraste månaderna!
5. Vem var du tillsammans med sist? Innan detta förhållande, Andres
6. Får man fråga varför det tog slut? Massa problem
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Är i ett just nu!
8. Vem vet mest om dig? Storasyster
9. Vad gör du på fredagskvällar? Olika från fredag till fredag
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Svårt...
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? Ja
13. Har du testat droger? Never!
14. Röker du? Nej
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Storasyster & Hamodi
17. Hur mår du idag? Bra men med världens humör!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Idag har jag tagit 4 ipren
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Njöt av mitt sommarlov och jobbade!
20. Bästa minnet från sommaren? Massa!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Turkiet
22. När var du där? April/Maj 2011
23. Är du rasist? NOPP!
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej inte 100%
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Mamma är finsk
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Föredrar utländska
27. Ser du fram emot någonting just nu? Sommaren, Grillningen imorgon, massa nya minnen och att älsklingen kommer in på skolan han sökt till!
28. Sköter du skolan? Tog nyss studenten och gick ut med 3 IG på 3 år, så ja!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? G/IG
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? VG
31. Vilket ämne var det? Svenska A & Projekt arbete
32. Har du fått ig på ett prov? Många gånger
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nopp
34. Anser du dig vara intelligent? Nejnej, haha
35. Vilken var den bästa dagen i ditt liv? När jag blev moster, när jag träffade hamodi!
36. Vilken var den värsta dagen då? När mina bröder & gudmor dog...
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nja
39. Har du haft sömnproblem? Till & från
40. Hur ofta gråter du? Periodvis men var 3dje månad kanske
41. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på MUSIK!
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mamma, syster frugan lr pojkvännen!
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Neej
44. Vilken klass går du i nu? Tog nyss studenten
45. Vilken skola? Didkatus liljeholmen
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? Yees
48. Är du stolt över dig själv? Yes :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är omstänksam, envis och nte som alla andra!
50. Vad får du ofta komplimanger för? Håret, ögon & rooommpaah!
51. Har du lätt att få folk att skratta? För det mesta
52. Cider elller öl? Cider!!!
53. Har du några talanger? Ögonbrynet! bara mina vänner fattar
54. Vet du om någon är kär i dig? Min pojkvän Hamodi ;)
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja bästa kompis finns till o med
56. Vad står det i ditt senaste sms? Nu har du pengarna på ditt konto jeppe<3
57. Har du svarat ärligt? Ja ärlig har jag varit, men inte nämt allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0