tisdag 7 juni

GOD MORGON!

vaknade nyss ungefär, pratade med jessica i telefon en stund. Idag kommer min dag se ut på följade sätt.

* Fixa mig, fundera på vad man ska ha på sig för kläder, för det kommer antagligen blir svinvarmt idag!
* Åka till min pojkväns jobb och lämna hans laddare till mobilen.
* Åka till västra ( västa skogen ) och möta upp min kusin jessica.
* Åka till farsta och handla till hennes student foood och grejjjer!
* Sedan åka och jobba i 4 timmar ifrån 17:00 - 21:00

nu ska jag börja fixa mig ska bara dricka upp mitt morgon kaffe och sen ska jag fixa till mig lite, tror inte jag ska sminka mej så mkt, ska bara slänga på lite mascara och så. Men vi hörs senare innan jag drar hemifrån eller ikväll eller vem vet maybe tomorrrow -.-

BOUSA



Kommentarer
A.

Svar: Heh, okej. :) Min dag har varit toppen med massa sol, din då? :)

2011-06-07 @ 18:09:34
URL: http://sadeta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0