TÄVLING - regler

Nu börjar tävlingen mina damer och herrar. Reglarna har blivit lite ändrade än vad jag först tänkte, men ska punkta upp dom här nedanför! Men ska först berätta hur tävlingen kommer gå till och vad den går ut på.

Jag har pratat med 2 artister, som jag diggar galet mycket och säkert många där ute också! Dom två ville vara med i tävlingen och det kommer gå till så att jag kommer lägga upp en bild, låt och text om båda artisterna och sedan så ska NI läsare få rösta vem ni vill ska vinna genom att skriva varför just DEN artistern ska vinna. Och sedan den som får flest röster vinner och sedan kommer jag ta ut en vinnare som gav bäst motivation.

1. Kommentera inlägget med den artistern du vill ska vinna, genom att ANTINGEN skriva " jag röstar på ****' " eller så skriver du en motivation.

2. Du får endast rösta 1 gång per dag, inget späm!

3. Gör gärna reklam på eran blogg om denna tävlig, kan hända att du blir länkad sedan!

kommer lägga upp bidragen NU!!!!!



Kommentarer
Hiba

Jag röstar på Saam Fawzi! :D

2011-06-17 @ 13:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0