Sliten som fan, tror min rygg går av snart!

Vaknade för 1 timme sen, kom hem halv 7 imorse hade tjejkväll med tjejerna massa cider och vin på ballen, mysigt! Sen så drog vi mot sköndal för fyllekäk där vi fasnade, gick igenom kyrkogården på hemvägen sega som fyllon brukar vara. Sen så aa kom jag hem imorse med ett parasoll och la mig i sängen, tills folk började ringa så ja inte fick sova längre...ÅHH!!
Nu sitter jag hära, lyssnar på musik och tänkte ladda upp lite bilder så ni får se hur min midsommar va!
Tiden går fort när man trivs i någons sällskap
Ett halvår har gått och jag firar 6 månader idag med älsklingen
Tack för att du är du, och ser mig i alla lägen
Jag älskar dig till jorden och tillbaka tusen milijoner gånger om!
Tiden går fort när man trivs i någons sällskap
Ett halvår har gått och jag firar 6 månader idag med älsklingen
Tack för att du är du, och ser mig i alla lägen
Jag älskar dig till jorden och tillbaka tusen milijoner gånger om!Tiden går fort när man trivs i någons sällskap
Ett halvår har gått och jag firar 6 månader idag med älsklingen
Tack för att du är du, och ser mig i alla lägen
Jag älskar dig till jorden och tillbaka tusen milijoner gånger om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0