Jag ska skaffa mig en Baby swing, visst dom kostar men det är det värt!

Jora de så att min barndomsvän ska bli mamma, och för mig har det varit svårt att kunna komma på något att köpa. Vill inte bara köpa klädder lr en napp o sen är det bra, utan vill ge henne och barnet något som dom har användning av, och då kom jag på det idag när jag va påväg hem! Dom ska få en Baby swing av mig!



För er som inte vet vad det är, så är det en gunga som barnhet ligger/halvsitter i och gungar i 6 oliak lägen. På vissa finns det olika musik/ljud lite till för att mamman ska kunna få avslappnade stunder särskilt om hon är ensam hemma eller avkoppling bara. Min storasyster hade en sån till sin son och han älskade den och hade den tills han växte ur den!


(Milton trivdes att sova)
Så Ina nu vet du vad du har att vänta dig! Plus massa andra coola presenter men dom får du ej veta om!


Kommentarer
Anonym

ÅÅh jessica! <3

Du behöver verkligen inte !!!!

2011-06-26 @ 21:33:37
URL: http://inay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0