tycker synd om er som inte tagit studenten, ingen framtid!

Tycker synd om dom som inte har tagit studenten, men ändå pluggat men hoppat av och så. Det är tragiskt, jag kan erkänna att jag valde fel linje, men jag genom gick dom 3 åren för att plugga grundämnen så jag kan söka vidare. Men det finns ju folk som hoppde av för dom inte pallade helt eneklt eller var trötta på den linjen. Sorry men det är nog det största misstaget du/ni kunde göra. Herregud, ni tror ni ska få jobb om ni inte har någon utbildning?! Nopp, nu för tiden så krävs utbildning till allt och då menar jag allt. Till och med städare krävs utbildning för att bli! Jag är så glad och stolt över mig själv att jag krigade i 3 år och tog studenten, det bästa som jag gjort faktiskt. Funderar på att söka vidare, men skall jobba lite och tjäna lite extra cash innan jag ger mig in i plugget igen! Som sagt, tycker synd om dom som tror dom kan få ett BRA jobb, utan utbildníng!


bästa dagen i mitt liv!
Emelie Noor Hosny



Kommentarer
A N G E L I J N A S

SVRA; har shoppat hela dagen sJ?:)

2011-07-14 @ 16:06:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0