ont i nacken & soon its food time

JAG DÖR!!!!!!!

Ni förstår inte min smärta, jag har så fucking ont! Inatt så knäckte min pojkvän min nacke " inte med flit dock " Men han höll om mig och sedan så vände han sig om och då knäckte det till lite, ouft vad jag har ont ni anar inte! Iallafall, nu håller vi på att göra hamsi ( det är en fisk ) och vi ska göra sallad och lite så, nyttig time for real! Men men, ikväll blir det bara lungt & imorgon blir det en chill dag i stan hade jag tänkt, måste bara hitta någon att vara med, felicia maybe?! Anyways nu ska jag hjälpa min babe och sluta sitta och skriva onödiga saker!


måste bara säga; i just love myself so fucking bad!



Kommentarer
kaffehörnan

Aj aj de låter inte nice alls

Hoppas de lättar snart, roligt namn på en fisk

Jag har bara varit inne, regnat hela möghelgen

Skulle bli bättre väder imorron

2011-07-24 @ 21:35:20
URL: http://www.kaffehornan.se
amandasirenlid♥

Tack så mycket!

Du är jätte söt!

Kram

2011-07-24 @ 22:20:43
URL: http://amandayes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0