Nu börjar jag att vakna till liv...

Seg & sliten från igår. Va o grillade med tjejerna, sen kom 2 killkompisar till min tjejkompis. Spelade spel, söp o lite så. Kom hem halv 7 imorse ångeest när de va ljust ute, sitter på en bänk innan jag skulle gå från min tjejkompis då kommer det ett gäng på 30 personer och börjara klappa händerna åt oss o ville att vi skulle vidare med dom haha!
Duschade iaf nyss känns lite bättre, sugen som fan på en cola BURK! Flaska e fan nte samma sak, speciellt när man e bakis! Tror jag ska iväg med mamma snart om jag fattar allt rätt, men lägger upp bilder sen när jag har lagt in dom i datan... :)!
Älskar solglasögon när man är osminkad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0